הדפסה בדיקות מנוע

  לאחר שהמנוע כבר התחמם בשלבי ההנעה והסעת המטוס לנקודת הבדיקה, נוכל לבצע בדיקות  מנוע. כעת נוודא שבצועי המנוע תואמים במדוייק את הנחיות היצרן.

 


*** כל הבדיקות הנזכרות באתר מתייחסות למטוס המשמש בפועל להדרכת טיסה, מסוג C-152***

 


 מעצורים -   הפעל
הסתכל לאחור וודא שהפעלת המנוע בסל"ד גבוה לא תגרום לתקלה לטייס אחר.
מנוע -    1700 סל"ד
מכשירי מנוע -   בתחום הירוק
יניקה –    בתחום הירוק
נפילות מגנטו - (עד 125 סל"ד. הפרש ביניהם עד 50 סל"ד)
אויר למאייד -  חם:  נפילה עד 100 סל"ד
מנוע לסרק –   סל"ד עד 600-800 ויציב.
החזר מנוע ל- 1000 סל"ד.

 

spacer.png, 0 kB